Thailand, here we come ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paulus Oraile - WaarBenJij.nu Thailand, here we come ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paulus Oraile - WaarBenJij.nu

Thailand, here we come ...

Door: P&B

Blijf op de hoogte en volg Paulus

15 Augustus 2015 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag werden wij om 18:00 uur door onze vrienden, Erna & René thuis opgehaald. Uitgezwaaid door Isey, Sharon en onze buren Agnes en Gerrit, vertrokken wij richting Amsterdam. Met z'n 4-en hadden wij een park, sleep and fly arrangement geboekt bij hotel v/d Valk Schiphol om ons de volgende dag door het hotel te laten vervoeren naar Schiphol. Zo, lekker relax onze journey beginnen, dachten we;)

De volgende dag werden wij om 10:00 uur van het hotel naar Schiphol gebracht. Tot onze verrassing stond Nonna ons bij balie 25 al op te wachten (zo lief!). Wij waren ruim op tijd. We hadden van te voren online ingecheckt en konden toen de balie een uur later open ging, zonder in de rij te hoeven aansluiten, onze bagage op de band droppen. Niet veel later zaten we op de vlucht naar Bangkok. Een vlucht van ruim 11 uur. De vlucht op zich verliep rusting. Het cabinepersoneel hebben we welgeteld 4 keer in aktie gezien. 1 uur na het opstijgen (bij het serveren en bij het afruimen van een maaltijd) en 2 uur voor landing (bij het serveren en bij het afruimen van het ontbijt). Wat mij betreft gaan alle credits naar de piloot van China Airlines. Vanwege de rustige en stabiele vlucht en een mooie landing op Bangkok.

• 17 Augustus 2015 - 19:11

Anna:

Hey luitjes,

Zo te zien zijn jullie goed in Bangkok aangekomen!
    Hoe is het nu en waar zijn jullie??
    please reageer ff!

Groetjes,
    Ann

• 17 Augustus 2015 - 20:25

Nonna:

Hallo mama- en papa Pi,

Zoals ik lees zijn jullie safe in Bangkok aangekomen.
    Alles goed verder?
    Vanwege de recente nieuws ontwikkeling in Bangkok, willen wij graag even weten hoe het met jullie 4-tjes gaat.
    Please let me (us) know, ok?

Lieve grtjs,
    Nonna

• 18 Augustus 2015 - 20:56

Paulus Oraile:

Hi Anna en anderen, Wij zijn veilig aangekomen en na 1 nacht in Bangkok de volgende ochtend doorgereisd naar Phetchaburi We hebben pas de volgende dag over de bomaanslagen in Bangkok bericht ontvangen via een sms van een collega van Paulus. We zijn erg geschrokken. Ons hotel zat nl. ca. 1 km van de ramplek af. Dit lang op onze route van en naar...Gelukkig hebben wij, ondanks de lange reis, het tijdsverschil en weinig slapen, besloten om vroeg de volgende dag Bangkok te verlaten en aan onze trektocht te beginnen en de laatste week o.a. Bangkok te bezichtigen.

• 18 Augustus 2015 - 21:07

Paulus Oraile:

Hi Nonna, zoals je in onze reactie aan Anna kunt lezen zijn wij Veilig.
    Wij volgen de nieuwsberichten op de voet en gaan vooralsnog onze reis voortzetten.

We hebben de oversteek naar Birma wel uit onze programma gehaald. Gisteren werden we bericht over een negatief reisadvies voor Birma. We laten jullie via onze blogg In ieder geval weten waar we zitten (al zitten de bijbehorende reisverhalen nog in de pen, oke ;)). Zo kunnen jullie ons allemaal in ieder geval volgen.

• 19 Augustus 2015 - 14:04

Bettie:

Opgelucht dat jullie veilig zijn.

So far so good wat dit reisverslag betreft ben benieuwd naar al het andere :)

Love U